Gwarancje, reklamacje, zwroty

Większość asortymentu, który znajdziesz w naszym sklepie jest objęty gwarancją. Po zakupie pamiętaj, aby udać się do punktu informacyjnego po pieczątkę na karcie gwarancyjnej, jeśli taka znajduje się w opakowaniu. Na podstawie ważnego dokumentu bez problemu złożysz reklamację, gdy kupiony towar okaże się wadliwy. W takiej sytuacji bez trudu możesz ubiegać się o wymianę produktu lub o oddanie. Reklamacji dokonasz na trzy sposoby. Zapraszamy Cię do naszego sklepu, jeśli chcesz zakwestionować sprawność urządzenia lub zgłosić jego fabryczną usterkę. Niemniej jednak możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub drogą elektroniczną. Skorzystaj także z opcji zwrotu produktów. Jest to duże udogodnienie, jeżeli okaże się, że zakupiłeś znacznie więcej materiałów wykończeniowych lub budowlanych, niż było Ci potrzebne. Nienaruszone opakowanie z farbą, klejem, zaprawą i wieloma innymi rzeczami zwrócisz w naszym oddziale i odzyskasz środki pieniężne. Załatwienie spraw związanych z reklamacją, gwarancją i zwrotem towaru będzie jedynie krótką formalnością.